wtorek, 8 czerwca 2010

Mój 1 dzień w opisie cz.1

Hejka ;) Jak już mówiłam tu będzie moje życie na stardoll ;P
Oki to się zaczeło kiedy:
Odwiedziłam sobię nowosci-ze-stardoll.blogspot.com żadnych darmówek :( No to puzniej weszłam na stardoll chciałam zobaczyć czy mam nowe wiadomości ;) Najeżdżam... a tu nagle patrzę że mam 28 nowych wiadomości! :O A wiecie co się okazało? Że miałam tylko jedną z jednego klubu! (angielskiego) dla tego go nie przeczytałam :P Puzniej poszłam sprawdzić ile mi zostało pkt. do 600 pkt. :D I było 6 pkt.!!! Potem poszłam zagłosować na CG, album, zdjęcia (zagłosowałam to na koncie catiasofia_1999) (Oczywiście konto nie było moje) A potem na najlepszy strój i Projekt ;) Ale na końcu kiedy poszłam do mojego apartamętu... byłam zawiedziona :( Mój apartamęt legł w gruzach! Cały pokój był zniszczony! Co na dodatek tylko 2 osoby lub 1 zna moje hasło! Potworne prawda? I mój wspaniały dzień skończył się katastrofą... :( I układałam wszystko od nowa! Kiedy skończyłam :D Huray! Okazało się że nie mam mojej super ulubionej czapki z czaszką od kąpletu z bluzą! :( Kiedy przypomniałam sobię że w schownku jest jeszcze przydział "Akcesoria" (tak jakby) to pomyślałam sobie "Pewnie tam jest moja czapka :D" Okazało się że tam była ale nie tylko... także portmonetka xD (Ale wiem z kąd ją mam :P) Wyjełam obie żeczy i odłożyłam na miejsce :D T.B.C....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz